vandentext – concept

VANDENTEKST

Aswa concept

ASWA-presentatie-logo-02

ASWA-presentatie-logo-04

ASWA-presentatie-logo_Tekengebied 33

ASWA-presentatie-logo-01

ASWA-Business-Card-Mockup

ASWA-Embossed-Paper-Logo-MockUp

ASWA-Fiat500

Signing Strijp-cs

Om mijn co-workspace Strijp-cs wat zichtbaarder te maken voor onze bezoekers zit er vanaf vandaag een mooie, duidelijke sticker buiten bij de hoofdingang op het raam. Nu hopelijk iets minder telefoontjes van bezoekers die het niet kunnen vinden.

Ik zou zeggen: ‘kom eens binnen voor een warme kop koffie of thee.’

Strijp-CS-vandenvorm

Wat zijn andere kwaliteiten van een grafisch ontwerper?

Design-Quality-vandenvorm

Voor een grafisch ontwerper is het uiteraard erg belangrijk om inspiratie op te doen en zichzelf te ontwikkelen qua grafische vaardigheden. Maar buiten dat, zal een ontwerper zijn toegevoegde waarde en onderscheidend vermogen moeten kunnen aantonen op het gebied van o.a. marketing/communicatie. Dat kan wel eens doorslaggevender zijn dan een alleen een goed portfolio. 

Read More

10 tips voor low-budget webdesign

Als je een website bezit, wil je dat ie goed bezocht wordt. Dat het een plek is waar je doelgroep graag verblijft voor onder andere wat info, entertainment ect. Klinkt misschien vanzelfsprekend, maar het zou over het algemeen een uitgangspunt van een goede website moeten zijn.

Read More

Hoe ontstaat een creatieve briefing?

Achter de meest succesvolle commerciële creatieve uitingen zit een goed doordachte briefing. In het gunstigste geval gaat hier een gezamenlijke inspanning aan vooraf. Vanuit zowel de klant als de vormgever. Met als doel om de meest relevante informatie op tafel te krijgen.

Read More

Creatief met een ouderwets potloodje

De laatste tijd ben ik steeds vaker aan het schetsen met zo’n ouderwets potlood. (Misschien ken je ze nog?) En dan het liefst in zo’n zakformaat notitieboek. Het werken op zo’n stukje papier voelt vanzelfsprekend veel natuurlijker aan dan schetsen met een styluspen op de iPad. Ik werk zo vele malen sneller mijn creatieve ideeën uit. En het maakt eigenlijk niet uit of ik nu werk aan een brochure, logo of een 3D object, maar… schetsen op papier blijft het fijnst.

Read More

Corporate Design VANDENVORM

Mijn corporate identity was in 2014 toe aan een redesign. Mijn wens was om mijn persoonlijkheid door te laten schemeren met kenmerken als no-nonsense, geen fratsen, helder en professioneel. De strakke look en bijpassende kleuren bevatten stijlelementen waarmee ik nog jarenlang vooruit kan. 

 

 VANDENVORM CORPORATE DESIGN